TO THE WORLD YOU MAY BE ON PERSON BUT TO ONE PERSON YOU MAY BE THE WORLD

DAGENS VILL HA: SOMMAR
DAGENS KLÄDSEL: Leggings och t-shirt. Tråkigt, men hade utflykt i skolan idag
DAGENS SMINK: Foundation
DAGENS FRISYR: Hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: Utflykt och plugg! Bättre dag, eller?
DAGENS LÅT: (What is) LOVE?-Jennifer Lopez. 
DAGENS PLANER: Lite mer plugg, DHW & BB sen sängen
DAGENS SAKNAD: N*****
DAGENS DUMMASTE: ATT JAG INTE ÄR 18, säger som DJ skulle: "Jag laaaaackar"
DAGENS DROG: Musik, like always
DAGENS ROLIGASTE: Suttit och funderat i 5 min, inte kommit på något. Så inget?
DAGENS FAVORIT: Min älskade iPhone
DAGENS KÖP: Inget.....................
DAGENS GODIS: Gillar inte godis längre... Mirakel för att vara mig, ja
DAGENS HUMÖR: Blandad

JUST NU: Taggar inför nationella, wohoooooo

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja sommar vore inte helt fel, vädret har tom fått bakslag i Berlin...

2011-05-04 @ 10:01:38
URL: http://www.intheheadofs.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (PUBLICERAS EJ)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0