DAY NINE: TWO FAVORITE SONGS

Den här är svår alltså eftersom jag älskar musik och har nya favoriter hela tiden. Får en favoritlåt, lyssnar på den hundra gånger, tröttnar och får en ny. Så funkar jag. Men visst finns det några låtar som står mig varmt om hjärtat och som man aldrig riktigt kan tröttna på.

1. Michael Jackson-Man in the mirror
Inte så otippat eftersom Michael Jackson är en av de få artisterna som jag älskar och helt ärligt, han har inte gjort en enda dålig låt. Men den här låten är speciell, den får mig att tänka tillbaks på fina minnen och så är den så fin. Texten och låten är så fin att jag aldrig kan tröttna, hur mycket jag än lyssnar.

2. Whitney Houston-I wanna dance with somebody
Alltid när jag hör den här blir jag så glad och vill såklart dansa! Whitney är en sjukt bra artist och har en fantastiskt röst. Jag själv älskar 80's och den här låten kan jag inte tröttna på. Älskar att lyssna på den på vintern, får mig att tänka tillbaka till sena sommarkvällar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra med dej :)

2011-06-07 @ 21:47:40
URL: http://honhannah.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (PUBLICERAS EJ)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0