Q/A

fråga! om VA DIG SJÄLV, ALLA ANDRA FINNS REDAN:
Hej! Jag undrar bara hur du håller dig i sån fin form? Eller har du fötts som många andra, med tur, att man går aldrig upp i vikt? ;)
Älskar din blogg! Du har sån jävla bra smak för kläder! <3

Svar: Hejsan! Tack så mycket först och främst. Ja, jag antar det! Jag rör inte speciellt mycket på mig och äter fett med godis. Fråga bara DJ och min pappa, finns ingen som äter så mycket godis som jag. Haha. Men jag gillar att vara ute och röra på mig för det är bra för häslan, så jag brukar gå på gym och vara ute och springa (fast nu när de så kallt så blir det bara gym ibland och så) Så ditt svar på frågan: Jag gör inte så mycket, bara små detaljer. Jag började dricka vatten till maten, slutade att ha socker i teet och dricker nästan aldrig läsk. Nu har jag vant mig så skulle aldrig kunna dricka te med socker. Haha! Rör på mig gör jag som sagt inte så mycket på vintern.. Hoppas du fick svar på din fråga!

Anonym om VA DIG SJÄLV, ALLA ANDRA FINNS REDAN:
Kan du berätta om hur det är på ditt program som du går på gymnasiet? :)

Svar: Visst kan jag det! Linjen jag valt (samhälle) är precis som nian tycker jag. Visst finns de några skillnader, det är mer ansvar på gymnasiet, MYCKET mer plugg, längre lektioner, kortare dagar osv. Det är mycket svårare att få bra betyg på gymnasiet, tycker jag iallafall. Men annars är det nästan likadant. Jag trivs bra i klassen och med linjen, folk har mognat mer (vissa iaf) och man går linjen man vill. MEN jag hade faktiskt högre förväntningar inför gymnasiet. Var inte riktigt så som jag hade tänkt, men vad gör de om 100 år. Hoppas du fick svar på din fråga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

-Jag går just nu i nian och jag pluggar typ aldrig för jag sätter mig alltid vid datan och sen blri jag så trött ås jag orkar inte, vad kan jag göra?



-Jag funderar på att välja Sam till gymnasiet inriktning media och jag undrar då att är det smart att gå den linjen om man inte pluggar så mycket? Eller tror du att man kan lärar sig ta ansvar bättre för sina läxor och allt sånt? För jag ahr bestämt mig att testa hur bra jag är på att ta ansvar :)



-Du klrä dig hur fint som helst, men jag undrar hur gör du när du är i en affär alltså du köper ju något du tycker är fint men hur matchar du det sen? sen undrar jag också att jag vågar inte klä mig i typ när man har tights och sen short som du har för en del tycker det är fult, men jag har nästan kommit över det om att man gör som man vill men hur kan jag göra för att jag ska våga?

2011-02-16 @ 17:09:18
Postat av: Jeanette

sv : tack snälla :)

2011-02-16 @ 19:39:09
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

- tack så mycket!! :)

2011-02-16 @ 20:56:07
URL: http://fashiontrend.blogg.se/
Postat av: felicia persson

SV: Tack så mycket! Ja den var riktigt god, melonsmak! :)

2011-02-16 @ 21:38:58
URL: http://feliciapersson.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (PUBLICERAS EJ)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0