BARA EN TRÅKIG LISTA

Du heter: Alexandra Sahlén
Smeknamn?: Sanja och Alex
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell låt men sätter på house så jag blir glad
Beroende av?: Min iPhone
Vad tror folk om dig?: Blåst men de får tro vad de vill. I don't give a fuck
Vad får du oftast komplimanger för?: Klädstilen och mitt hår
Hur imponerar man på dig?: Man gör sin sak sjukt bra, om ni fattar? 
Brukar du skratta för dig själv?:
Att jag brukar
Vad står det i ditt senaste inkomna sms?: "Händig tjej :) Inte så mycket.."
Var bor du?: Visby..
Trivs du där?: På sommaren ja
Har du haft sex idag?: Nej, haha!
Hur svarar du i mobilen?: Hallå
Vem ringde du senast?: Jesper
Vad sa den du senast pratade med i telefon?: En massor! Haha
Brukar du komma i tid?: Kan om jag vill
Hur känner du dig nu?: SJUKT trött
Vanligaste färg på dina kläder?: Svart
Vad tycker du om fötter?: Söta
Vad saknar du?: Alltså jag är dum i huvudet men skolan, faktiskt!
Hade du en bra kväll igår?: Ja det hade jag :)
Favorit dryck på morgonen?: Apelsinjuice
När brukar du oftast gå och lägga dig?: Går inte och lägger mig, haha nävars men kanske runt 03.00
Är du blyg?: Mot nya personer, svar ja
Sysslar du med någon idrott?: Gälls softa som idrott?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Absolut!
Har du spytt offentligt? En gång!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?: Ha sex
Är du nöjd med ditt liv?: Ska inte klaga
Är du bortskämd?: Jag VAR bortskämd, inte längre
Vad gör du imorgon?: Hm.. Stan eller sola och så förmodligen fest
Vad är de värsta du vet?: Mobbning, falska personer och en massa andra saker
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har den bästa vännen i världen, fast vi tjaffsar ofta. Men jag antar att de är så systrar bråkar?
Vad är det finaste du fått?: Allt jag fått är fint på sitt sätt
En speciell dag du minns?: Finns många...
Du samlar på: Nagellack och påsar, hehe
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Ingen, jag vill vara själv
När grät du senast?: Kommer knappt ihåg, gråter inte så ofta
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Åkt världen runt
Vill du gifta dig?: Självklart!
Vill du ha barn?: Ja, tre stycken!
Är du musikalisk?: Näää
Vad dricker du helst när du är törstig?: Alkohol, haha nä skoja. Vatten!
Bor dina föräldrar tillsammans?: Ja, tack och lov
Har du någon gång gråtit dig till sömns?: Vem har inte?
Biter du på naglarna?: Nej, usch

Kollade lite på min gamla blogg och såg att jag gjort den här listan, har ändrats ganska mycket så hade lust att göra om den nu. Hehe

Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

sv: de va så lite så :)

2011-08-03 @ 00:27:29
URL: http://hannanyberg.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (PUBLICERAS EJ)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0