HEJ! JA, JAG LEVER!

Förlåt, förlåt, förlåt osv osv. Bloggen har helt glömts bort bland allt plugg. Nu på sista tiden är det så sjukt mycket att jag ibland får gräva mig ur alla böcker, ok. Nu ska vi inte överdriva. Men det är nästan så. Det känns iallafall skönt att ALLA nationellaprov är avklarad och att jag faktiskt fick G på engelskan!!! Men nu är det bara ta nya tag och tagga till TVÅ prov på måndag, småroligt. Men för att inte bara prata om plugg så händer de faktiskt sjukt roliga saker i helgen, jag hoppas detta blir min roligaste helg på läääänge.
Men bara så ni vet så kommer allt bli som vanligt när skolan har chillat lite, fortsätter med listan då med. Puss väl

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

DITT NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (PUBLICERAS EJ)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0